Underskattat ogräs

image122
Börjar längta innerligt efter sommar... även om våren faktiskt är min absoluta favoritårstid. Allt ligger framför oss och väntar på att upplevas... Hittade dessa bilder från i somras och jag kan bli fullkomligt kär i naturens egna kompositioner. Detta stjärnbladsprydda ogräs (påminner om myskmadra eller hur?) har brett ut sig under min klematis sibirica och är bara för söt... hoppas den kommer tillbaka i år. Sedan har vi den vackra mossan som bildas i sammetslena täcken mellan stenarna under stuprännan vid förrådet.... riktigt vackert. 

Jag håller på att lära mig photoshop och tar några små steg varje dag. Jag har varit fräck och använt inspiration från Kitchenbloom, har precis frågat om lov och hoppas så klart att det är ok. Ska naturligtvis hitta min egen layout men kan inte låta bli att bli inspirerad av hennes blogg...

/BB 


Kommentarer
Postat av: Saga

Det är bara kul om du finner inspiration hos mig, det är ju en del av mitt syfte med bloggen! Jättefina bilder, och tänk att ogräs kan vara vackert!? :)

2007-04-04 @ 19:00:53
URL: http://kitchenbloom.blogg.se
Postat av: Thea

Vilken fin blogg! Underbara bilder överallt!

Såg att din "högerrad/marginal" hamnat långt ner. Det gjorde även min en gång, så jag hjälpmailade till Blogg.se så fixade dom det.

GLAD PÅSK!

2007-04-04 @ 22:15:16
URL: http://www.theasrum.blogg.se
Postat av: Signe

Åh, vilka härliga bilder! Verkligen inspirerande! :)
Glad Påsk!

2007-04-07 @ 13:29:30
URL: http://designe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0