Oemotståndligt charmig


Ni tror mig nog inte och ni har alla skäl att misstro men nu är jag faktiskt igång igen. Har varit sugen ett bra tag men det har varit, och är fortfarande, så otroligt mycket som händer att jag faktiskt inte haft två minuter över. Är, efter ett års studerande på konstskolan i Sunderbyn, tillbaka på mitt jobb. Året har varit fantastiskt, det har betytt massor för mig såväl i mitt skapande som på ett lite mer djupare plan. Det känns nästan omöjligt att återge allt som hänt men det borde å andra sidan vara ett bra botemedel mot bloggtorka =) 

Mitt utbildande fortsätter nu på kvällstid, jag läser en kurs i grafisk formgivning på Berghs i Stockholm, en distansutbildning som mer än väl motsvarar mina förväntningar. Det känns också kul att vara tillbaka på jobbet, har ett roligt jobb och supergulliga arbetskompisar. 

Mellan varven målar jag tavlor och hade tänkt hinna med lite tygtryck men ack vad tiden inte räcker till... Har planer på att visa upp lite här på bloggen, vi får väl se när jag tar mod till mig. 

Helgens citat får bli lillebror 3 1/2 år; "Mamma, bilar älskar släpvagnar!" 
Ja, det verkar väl logiskt. Min son har en tendens att använda ordet älskar om ganska mycket just nu, vilket är oemotståndligt charmigt.

Oemotståndligt charmig är också allra nyaste kusinen som ni ser på fotot tillsammans med lillebror. Ett år har hon hunnit bli och har precis tagit sina första steg. Första tjejen efter fem grabbar av mig och mina systrar!

Kommentarer
Postat av: Petra

Så otroligt fin bild! Färgerna är ju helt fantastiska!! Så kul att du är igång! kram

2009-10-19 @ 18:35:40
URL: http://linneashus.blogg.se/
Postat av: CitronerGula

Åh vad roligt att du är igång igen! Har besökt dig någon gång då och då för att kolla läget. Du lägger upp helt otroliga bilder från livets olika skepnader. Du är jätteduktig med kamran!



Låter helt fantastiskt med egentid för skapande och kreativa idéer. Ibland får man önska för mer tid på dygnet. Härnäst har jag revyn jag jobbar med - så det får stå för tillräckligt skapande för tillfället. + lite fotografering och skrivande så klart!



Ha det så gott så länge!



Kram/Petra

2009-10-19 @ 21:34:45
URL: http://www.citroner.com
Postat av: Frida

Välkommen tillbaka!

2009-10-21 @ 16:26:34
URL: http://fridasfunderingar.blogg.se/
Postat av: LillaMy

Vålkommen tillbaka.!

2009-10-22 @ 09:06:33
URL: http://myslivochhem.blogspot.com
Postat av: Barbro

Tack, det känns kul att få börja tänka blogg igen =)

2009-10-28 @ 08:26:55
URL: http://barbros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0