Rapport från diket

image233

Måste få avlägga rapport från skyttegraven. Där arbetar jag i mitt anletes svett och blir uppäten av mygg.
Men klagar jag?
Ja. Men det är bara för att få lite tröst... egentligen älskar jag ju detta, det vet ni.

Nåja, ibland tar jag mig en tur och kollar vad som händer i min trädgård i övrigt. Visar därför en tidig bild av en av mina allium som börjar slå ut. Kan göra vem som helst glad... Mina pallkragar med hallon och allåkerbär...  Mina fin-fina vita tulpaner...

Försöker fotografera för trädgårdsvisning 2 (obs detta är inget PR trick att jag aldrig kommer till skott utan bara tjatar om det) men min jädrans kamera har börjat konstra... alla bilder från baksidan blev överexponerade... eller ja, vad det kallas vet jag inte... Jag ska försöka igen.

Ni får ursäkta att jag håller mig kort nuförtiden (åh vad skönt, tänker ni nu...) Men jag hinner inte.... klockan drar iväg... så mycket att göra och så lite tid att göra allt man vill....

Kommentarer
Postat av: Karin

Du har en jättefin trädgård. Kan inte du komma hem till mig och jobba? :)

2007-06-20 @ 05:49:00
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Lisa

Vilken fin skyttegrav, du får lön för mödan när den är klar! Förstår dej så väl jag tycker dygnet kunde gott ha 26 timmar och jag tycker att det borde räcka med 2 timmars sömn...ikväll målar han sista varvet! Snaaart kan vi börja städa!*kram*

2007-06-20 @ 06:23:30
URL: http://lisasbibliotek.blogg.se
Postat av: Erika

Vad duktig du är! Och vi har ju redan sett resultat från tidigare hårt arbete. Dina vita tulpaner är helt ljuvliga - vad är det för sort och var kan jag köpa dem? Ha en bra dag och kom ihåg att vila dig också! :)

2007-06-20 @ 14:24:29
URL: http://mrum.blogg.se
Postat av: Barbro

Karin: självklart!! Hur stor budget har du??=) Lisa: Sista varvet!! Åh vad skönt då kan ni också fira midsommar!! kramis Erika: Tulpanerna är underbara- de heter Maureen och blir höga och ståtliga, och håller länge! kramar

2007-06-20 @ 23:31:47
URL: http://www.barbros.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0