Jag döööööör....

....snart om jag inte får godis!!!! Choklad, choklad, choklad.... jag skulle kunna dö för en choklad!!! Jag är besatt av socker.... jag kan inte leva utan godis.... varje dag måste jag få lite, bara liiiiiiite, snälla någon..... hehehe.. okej, Barbro skärp dig! Det finns inget godis för du har inte köpt hem godis för att du inte ska äta godis för att det inte är nyttigt med godis..... Just ja. Så var det.

Nej, nu är mellanbrors inbjudan till badkalas klar så nu får jag lov att säga godnatt mina vänner! Bättre än så här blir det inte idag. Sockerlös går jag nu snällt i säng utan att passera köket....

Kommentarer
Postat av: Annelie

Åh, jag älskar choklad i alla former... Kan inte leva utan det (jo, det kan jag nog men....)

2007-04-27 @ 21:50:57
URL: http://www.annelieskaos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0