Feber men glad ändå

     

Lillebror har feber idag. Så går det när man måste ta spruta på ett års kontroll! Eller också är det något annat som spökar. Vi får se hur det utvecklar sig under kvällen. Men han är ganska glad ändå, eller hur... jag älskar när han ler sådär pillimariskt...

Tycker inte om när barnen är sjuka, hinner alltid, trots tre barn, fara iväg i fantasin och skapa bilder av otäcka andningsuppehåll... Det brukar sluta med att jag ringer vårdcentralen eller akuten. Bara för att bli lugnad. Hellre ett samtal för mycket.

Förresten, någon som vet hur man ska hantera en 6, snart 7-åring som tycker allt och alla i hela världen är orättvisa mot honom och gnäller fram alla önskemål? Jag betalar bra...

/BB

Kommentarer
Postat av: Esters Mamma

Jag har ingen aning om hur man egentligen ska göra med barnen, enligt skolboken. Det enda är väl att vara konsekvent.
Vad roligt att du också har börjat blogga, välkommen.
Själv är jag nybloggare men det är kul och trevligt och man får tankarna att rulla lite och man behöver inte älta sakerna med sambon:-) Där är vi nog lika du och jag.
Hoppas att du får en bra bloggvår.
Hälsningar Esters Mamma

2007-03-28 @ 21:28:42
URL: http://estersmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0